RECENZE: MARVEL - Contest of Champions

30. srpna 2015 jardoom Diskuze (4) 3 palce
RECENZE: MARVEL - Contest of Champions

Jako fanoušek her, sem tam narazím i na komiksové záležitosti. Co se android verzí těchto gamesek týče, většinou stojí hry za hovno a odinstaluji je s větším nadšením, než se kterým jsem je instaloval. Nyní ale hraji pecku, která dle mého všem těmto pseudohrám nakopává zadek. Touto hrou se stal Marvel: Contest of Champions a v této recenzi vám o hře něco málo řeknu.

O tuto gamesku se postaralo studio Kabam, které se ve světě herního průmyslu nepohybuje moc dlouho. Určitě ale nejsou pozadu a spolupracují s těmi největšími rybami v rybníku. Důkazem jsou hry jako Lord of Rings, Hunger Games, Fast & Furios či recenzovaný Contest of Champion. Všechny tyto hry jsou free ale samozřejmě jsou snáze hratelné s mikropoplatky, které Vám progres nebo hru celkovou urychlí.

Contest of Champion je hrou bojovou. Hrát můžete ve třech základních módech, ve kterých budete sbírat nové postavy, vylepšovat je či zvyšovat svůj personal level účtu, díky kterému se vám budou otevírat nové možnosti ve hře. Prvním módem je Versus. Ten je rozdělen na 1v1 nebo 3v3. Oba režimy jsou Online, takže zde nenarazíte na AI soupeře. Tento mód je ale po prvním spuštění hry celkem nehratelný, jelikož máte omezený počet hratelných postav, které jsou bez dalších vylepšení.

Právě proto je tu Story mód, díky kterému se můžete postupně dopracovat k lepším postavám a hlavně můžete upgradovat vaše stávající. Příběhový režim nabízí velmi zajímavé možnosti. V podstatě se do cíle prokousáváte přes všechny možné hrdiny či záporáky Marvelu a jakmile dokončíte jednu linii, otevře se další. Musím říct, že jsem překvapen obsáhlostí příběhového režimu. Né že by měl příběh větší myšlenku, v podstatě se jen probojujete až k finalovým "boss" postavám, ale režim samotný je opravdu dlouhý a nabízí opravdu masivní dávku hraní. Problém vidím v tom, že můžete hrát jen s postavami, které máte odemčené, tím pádem se hra během hodiny stane trochu stereotypnější, a vy ji hrajete jen proto, že si nutně chcete otevřít nové hrdiny a zkusit to za ně. Díky mikrotransakcím však můžete tomuto problému předejít. Nic není nemožné. Kdo utrácet nechce, může prostě hrát, a po nějaké době se k novým postavám opravdu dostanete. Navíc díky všem těm odehraným zápasům máte nasbírány potřebné itemy pro upgrade vámi vlastněných postav.

Třetím módem je Event quests. Zde plníte další, poněkud složitější, příběhový režim, jehož denní nabídka, jak úkolů i odměn, je úplně jiná. Veškeré odměny vedou k získání nových postav, či věcí potřebných ke hraní. Samotný soubojový a combo systém není nijak složity. Všechny postavy mají stejné základní pohyby typu úskok, block, normální útok a silný útok. Vizualizace těchto útoků je pro každou postavu unikátní. Dále má každá postava dvě speciální ability, které se nabíjí díky úderům do či od nepřítele. Soubojový systém tedy nevypadá nijak komplikovaně a to je dobře. Hra je zameřená na dotykové telefony a člověka to tedy nenutí zběsile ťukat po obrazovce. Hráč má tedy možnost opravdu ovládat hru a né doufat v náhodu, jak je tomu u jiných bojovek, které nabízí složitější combo systémy.

Co se grafiky týče, jedná se o slast. Jsem opravdu velký fanoušek her s precizním vizuálem, takže si myslím, že co se posuzování grafiky týče, jsem osoba nejpovolanější. Na to, že je tohle android hra a ještě ve freemium režimu, musím říct, že je opravdu vizuálně moc hezká. Problém trochu vidím v optimalizaci, protože se v některých chvilkách lehce kouše, a na starších telefonech je tento jev trochu častější. Já hru zkoušel na Samsungu S6 a S4 mini. S4 je sice starší telefon, který je ale pravidelně čištěn, takže nemám problém se zahlceností systému, i tak se tahle hra na něm celkem dost kouše a to hlavně při použití special ability. Na S6 se mi hrálo krásně a plynule, bohužel ani novým telefonem s mnohem větším výkonem jsem očasnému snížení FPS nepředešel. Hra je také pro zažízení od Applu, takže je možné, že jablíčkáři tento problém nemají.

hodně postav, dlouhý a zajímavý příběh, vizuál, hratelnost
optimalizace, zdlouhavé získávání nových postav

Verdikt

Tuto gamesku můžu včele doporučit opravdu všem. Upozorňuji ale, že se nejedná o běžné odpočinkové toaletní hraní. U tohohle počinu budete sedět nonstop a stále vám bude mít co nabízet. Je to chytlavé a má to šťávu, ale cíl v podobě vlastnictví vaší oblíbené postavy, je bez mikroplateb hodně daleko.

8/10

Pokud se Vám článek líbí, dejte palec nahoru.

Celkem 3 palce
RATing autora 25.0%

To se libí - Elhonzo, spiderbat, awamcpete

O autorovi

jardoom
jardoom

Našel jsem způsob, jak prožít tisíce životů. Stačí popadnout knihu a číst, příběhů je mnoho, jen je nutné je chtít prožít

Poslední příspěvky v diskuzi

jardoom Offline
jardoom 30/08/2015 (30. srpna 2015)
Odpověd na #6549 příspěvek od Elhonzo
Neříkám že Injustice je na mobilech super, ten Contest má určitě zábavnější gameplay. Ale fakt mě tam štve to získávní postav. Šetříš šetříš a ono ti to pak náhodně nějakého vybere. V tom byla ta Injustice lepší.
To je pravda, to náhodné huntění postav je na houby. Ony ty firmy jsou dost chytré. Lidé buďto hru přestanou hrát, nebo za to utracej nehorázný prachy. Pak jsou tu tací, kteří prostě dřou, ale úplný potenciál hry nejspíš nevyužijí.
Elhonzo Offline
Elhonzo 30/08/2015 (30. srpna 2015)
Odpověd na #6546 příspěvek od jardoom